Tilaus- ja maksuehdot (Rekisteriseloste) 25.5.2018

Hintojen muutokset

Pidätämme oikeuden korjata hintaa tilauksen jälkeen, mikäli hinnoittelussa on tapahtunut selkeästi virhe ja hintaa voidaan pitää poikkeuksellisen alhaisena yleiseen hintatasoon nähden. (Oikeustoimilaki 32§).

Verottomat hinnat ja tarjoukset ovat aina yhteneväiset Rigolin Euroopan pääkonttorin kanssa. Jos hinta ei ole sama, niin hinnassa on virhe ja se korjataan laskulle.

Laskutus

Laskuasiakkaiden eräpäivä on 14 päivää tilauksesta. Emme tee tähän poikkeusta. Viivästyshuomautuksen lähettämisestä perimme 5€ maksun. Laskun viivästyskorko on 7% eräpäivästä. Yli 2 viikkoa olevan laskun laitamme perintään, jonka kulut velallinen maksaa.

Toimitus

Toimitus tapahtuu kuriirin välityksellä, ennakkoon maksettuna verkkopankkiin tai suomalaisille yrityksille laskulla. Yli 200€ tilaukset toimitamme ilman toimitus-/postikuluja. Tavaran voi hakea varastolta ennakkoon sovittuna aikan(soita p. 044 9822 923). Tuotteen voi maksaa varastolla pankki/luottokortilla(Visa, Visa Electron, mastercard, Diners Club, American Express).

Emme ole vastuussa toimituksen myöhästymisestä, jos toimitus myöhästyy meistä riippumattomista kolmannen osapuolen takia, emmekä forcemajor tilanteista. Näitä voivat olla mm. (Postin, kulketusliikkeiden) lakot

Toimitus yritykseille Viroon

Jos tilaat yritysasiakaana Virosta,  niin pyydä uusi lasku, jos loppusummaan on tullut verot mukaan, Virossa rekisteröidyt yritykset saavat tuotteet ilman Suomen veroja(yhteisökauppa). Tilauksessa pitää olla voimassa oleva VAT numero(EE*********). Maksa sen jälkeen lasku suoraan meidän tilille YRITYKSESI TILILTÄ. Et voi maksaa henkilökohtaiselta tililtä. Lähetämme tuotteen kuriirilla heti, kun rahat on tilillämme.

Toimitusaika

  • Varastossa olevat tuotteet ovat Suomessa Espoon varastossa Innopoli 1:ssä(Otaniemi).
  • Pyrimme toimittamaan tilatut tuotteet 1-4 työpäivän kuluessa. Varastossa olevat tuotteet lähtevät heti, kun tilaus näkyy tilillämme.
  • Sellaisten tuotteiden kohdalla, joiden varastosaldo on nolla, toimitusaika on tyypillisesti 6-14 vuorokautta.  Jos toimitusaika on pitempi kuin 2 viikkoa, niin ilmoitamme siitä heti asiakkaalle.

Rekisterit 25.5.2018 lähtien

Rigolin ja Siglentin laitteita ostaneiden asiakkaiden tietoja voidaan siirtää päämiehen asiakasrekisteriin (Rigol Saksassa Frankfurtissa sijaitseva palvelin ja Siglent Hampurissa), jos se on takuun ja huoltotoimien järjestämiseksi tarkoituksenmukaista.

Kaikkien asiakkaiden tiedot(nimi(yritys), osoite, puh, sähköpostiosoite ja tilatut tuotteet) säilytetään Tukesin vaatimassa asiakasrekisterissä 10 vuotta. Yritystietoja ei voi poistaa. Yksityisen asiakkaan tietoja voidaan poistaa.

Asiakkaan tietoja voidaan käyttää suoramainontaan, etämyyntiin ja muuta suoramarkkinointia sekä markkina- ja mielipidetutkimusta varten. Tämän voi erikseen kieltää lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@iosignal.fi. Katso tarkemmat tiedot rekisteriselosteesta.